اموزش تخصصی تعمیر و عیب یابی کامپیوتر ,اموزش کامل را ه اندازی شبکه

اموزش تعمیر و عیب یابی کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته و تعمیر و عیب یابی لپ تاپ و اموزش کامل راه اندازی و نصب شبکه

اموزش تخصصی تعمیر و عیب یابی کامپیوتر ,اموزش کامل را ه اندازی شبکه

اموزش تعمیر و عیب یابی کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته و تعمیر و عیب یابی لپ تاپ و اموزش کامل راه اندازی و نصب شبکه

اموزش حرفه ای طراحی بازی


آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Introduction to Game Development Using Unity 3D Tutorials

نرم افزار Unity یک ابزار ساخت و توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی است که با استفاده از آن قادر به خلق بازی های جذاب و حیرت انگیز خواهید بود. در این مجموعه آموزشی چگونگی ساخت کاراکتر و مانور آن در فضای سه بعدی ، طراحی محیط بازی ، افزودن افکت به محیط و رخدادها ، Handle کردن استفاده از سلاح در بازی ، ساخت منو و رابط کاربری ، کار با هوش مصنوعی دشمنان در بازی و . . . را خواهید آموخت.
این مجموعه آموزش ویدیویی ، محصول موسسه آموزشی VTC است که در قالب 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 30 دقیقه ارائه می گردد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Unity آشنا می شویم :
آشنایی با مقدمات این کورس آموزشی شامل 6 درس
آموزش شروع به کار پروژه ساخت بازی با استفاده از Unity شامل 8 درس
آشنایی با اسکریپت ها و کلاسهای نرم افزار Unity شامل 8 درس
آموزش کار در فضای سه بعدی و پرتاب یک آبجکت در این فضا شامل 4 درس
آموزش افزوردن مدل ها و متریال ها به آبجکت ها در نرم افزار Unity شامل 3 درس
آموزش انیمیشن سازی در Unity شامل 3 درس
آموزش افزودن افکت های ویژه مانند آتش به آبجکت های ساخته شده در Unity شامل 4 درس
آموزش ساخت سلاح ، و افزودن افکت انفجار برای هدف آن شامل 7 درس
آموزش ساخت منوهای بازی برای نشان دادن اطلاعات بازی کننده ( نظیر نشان دادن میزان سلاح و . . . ) شامل 7 درس
آموزش طراحی دشمنان و هوش مصنوعی آنها در بازی با استفاده از اسکریپ نویسی Unity شامل 11 درس
آموزش طراحی سیستم محاسبه میزان سلامتی کاراکتر و استفاده از Health GUI ( منوهای نشان دهنده میزان سلامتی در بازی ) در بازی شامل 5 درس
آموزش افزودن صدا به پروژه ساخت بازی شامل 1 درس
آموزش آماده سازی پروژه برای Export کردن آن شامل 3 درس
آموزش طراحی محیط گسترده بازی ، طراحی بافت های آبجکتها و استفاده از منابع خود Unity شامل 3 درس

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی ساده و روان
دارای آموزش مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی
به مدت زمان 5 ساعت و 30 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی VTC

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity




آموزش جامع و کاربردی مدل و متحرک سازی کاراکتر های بازی در Maya و انتقال آن ها به نرم افزار بازی سازی Unity

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Game Character Creation in Maya

در این کورس آموزشی در ابتدا استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف به منظور مدل سازی کاراکتر های بازی در نرم افزار مایا را خواهید آموخت و پس از آن بر متحرک سازی کاراکتر ساخته شده به خوبی مسلط می گردید و در نهایت وارد کردن این مدل و انیمیشن های مربوطه را به نرم افزار بازی سازی Unity خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 58 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدل سازی در مایا آشنا می شویم :
مقدمه :
خوش آمدگویی
آشنایی با پیش نیازهای استفاده از این کورس آموزشی
آموزش در رابطه با ساخت گرافیک های مورد نیاز برای یک بازی
آموزش جامع و کاربردی استفاده از فایل های تمرینی
نگاهی اجمالی بر ابزارهای مدل سازی در نرم افزار مایا :
بهینه سازی Geometry ها
آموزش استفاده از Symmetry
آموزش Extruding Geometry
آموزش حجاری نمودن حجم ها
آموزش وارد نمودن Reference Sketch ها
آموزش از طریق پروژه مدل سازی حشره ( کاراکتر بازی ) – مدل سای بدن این جاندار :
آموزش مدل سازی سر و بینی کاراکتر بازی
آموزش مدل سازی دهان کاراکتر
آموزش مدل سازی چشمان کاراکتر بازی
آموزش مدل سازی بال و بدن کاراکتر
آموزش مدل سازی پایین تنه کاراکتر
آموزش افزودن جزئیات نهایی
آموزش از طریق پروژه مدل سازی حشره ( کاراکتر بازی ) – مروری بر UV Mapping :
مروری بر UV Mapping
آموزش UV Mapping بخش های مختلف بدن کاراکتر
آموزش UV Mapping صورت کاراکتر
آموزش ترکیب UV Mapping
آموزش استفاده از تکنیک کاربردی Mirroring
آموزش ساده و کاربردی Texturing
آموزش جامع و کاربردی Normal Mapping
آموزش از طریق پروژه مدل سازی حشره ( کاراکتر بازی ) – ساخت اسکلت کاراکتر و متحرک سازی آن :
آموزش ساخت اسکلت کاراکترها
آموزش مدل سازی ستون فقرات کاراکتر بازی
آموزش نهایی سازی ساخت اسکلت کاراکتر
آموزش ساخت اسکلت بندی پای حشره
آموزش ساخت اسکلت بالاتنه کاراکتر
آموزش ساخت اسکلت سر و صورت کاراکتر بازی
آموزش سرهم نمودن اسکلت کاراکتر بازی
آموزش مقید سازی حرکات پوست به سیستم اسکلت کاراکتر
آموزش متحرک سازی حرکات ساده کاراکتر در نرم افزار مایا
آموزش وارد کردن کاراکتر ساخته شده به نرم افزار بازی سازی Unity :
مروری کوتاه بر رابط کاربری نرم افزار Unity
آموزش وارد کردن کاراکتر و انیمیشن مربوط به آن به نرم افزار Unity
آموزش کنترل نمودن حرکات کاراکتر به کمک اسکرپیت نویسی : آموزش کنترل نمودن کاراکتر شخص سوم
آموزش کنترل نمودن حرکات کاراکتر به کمک اسکرپیت نویسی : آموزش کنترل دوربین به شیوه شخص سوم
آموزش اسکریپت نویسی انیمیشن ها به کمک امکان UnityScript Editor
آموزش کنترل کردن اسکریپت ها به کمک رخدادهای انیمیشن

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 58 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی لیندا

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش جامع و کاربردی مدل و متحرک سازی کاراکتر های بازی در Maya و انتقال آن ها به نرم افزار بازی سازی Unity، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش جامع و کاربردی مدل و متحرک سازی کاراکتر های بازی در Maya و انتقال آن ها به نرم افزار بازی سازی Unity 

آموزش متحرک سازی در نرم افزار 3Ds Max

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش متحرک سازی در نرم افزار 3Ds Max
عنوان اصلی : Introduction to Animation in 3ds Max
آموزش ابزارها و روش های متحرک سازی انواع اجسام و شخصیت های سه بعدی در نرم افزار تری دی مکس ، در آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors به مدت زمان 3 ساعت ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی و مطالبی که در طی آن ارائه می شود
آشنایی با Time Line نرم افزار تری دی مکس و کنترل های موجود در آن
آموزش پیکربندی Time Line نرم افزار مکس
آموزش ساخت و حذف Keyframe ها در نرم افزار Max
آموزش انتقال ، تغییر مقیاس و کپی برداری از Keyframe ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش یکی دیگر از راه های انیمیشن سازی در نرم افزار تری دی مکس از طریق امکان List Controllers این برنامه
آموزش تگ گذاری برای زمان ها در نرم افزار 3Ds Max
آشنایی با Dope Sheet و کاربردهای آن در نرم افزار 3Ds Max
آموزش کارکردن با امکان Curve Editor نرم افزار تری دی مکس
آموزش الحاق Keyframe ها به یکدیگر
آموزش کپی برداری از انیمیشن ها در Curve Editor
آموزش تغییر دادن تنظیمات زمانی انیمیشن بوسیله ویرایش Tangent ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش ایجاد تغییرات ناگهانی در انیمیشن
آموزش فرامین موجود در Track View
آموزش رفع مشکلات Rotation به وجود آمده در Animation های ساخته شده با تردی مکس
آموزش مشاهده پیش نمایش انیمیشن ساخته شده در نرم افزار تری دی مکس بوسیله امکان Ghosting موجود در این برنامه
آموزش تغییر دادن انیمیشن قبل و بعد از Keyframe ها
آموزش Cycling ( در چرخه گذاشتن اجرای انیمیشن ها در نرم افزار تری دی مکس )
آموزش Cycling انیمیشن ها در نرم افزار تری دی مکس بوسیله Tweaking F-Curves
آموزش تبدیل انیمیشن های خارج از محدوده به Keyframe
آموزش استفاده از Motion Mixer جهت ویرایش بسیار سریع انیمیشن ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش ترکیب کلیپ های انیمیشن در نرم افزار تری دی مکس
آموزش افزودن ساده حرکت به Keyframe های ست شده بوسیله ویژگی Layered Animation نرم افزار مایا
آموزش متحرک سازی Object ها در طول یک مسیر
آموزش استفاده از Trajectories برای دیدن نمایش و پیش نمایش انیمیشن در نرم افزار تری دی مکس
آموزش اتصال متحرک سازی ( انیمیشن ) یک Object با Object ای دیگر در نرم افزار تری دی مکس
آموزش استفاده از عبارات ریاضی برای انیمیشن سازی در نرم افزار تری دی مکس
آموزش متحرک سازی بوسیله Wired Parameters
آموزش Export و Import انیمیشن از یا بر روی یک Object
آموزش تبدیل انیمیشن ها به Keyframe در نرم افزار تری دی مکس
آموزش رندر انیمیشن به صورت ویدیویی در نرم افزار تری دی مکس
آموزش رندر انیمیشن ها به صورت عکس یا ویدیو
پس از آموختن این مجموعه آموزش قادر به استفاده از کلیه ابزارهای متحرک سازی Object ها در نرم افزار 3Ds Max خواهید بود

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
به مدت زمان 3 ساعت !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
آموزش بر اساس انجام یک پروژه

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش متحرک سازی در نرم افزار 3Ds Max، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش متحرک سازی در نرم افزار 3Ds Max




آموزش انیمیشن سازی سه بعدی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

در این مجموعه آموزش روند کامل ساخت انیمشن های سه بعدی را آن گونه که در برترین استدیوهای جهان پروژه ها را به انجام می رسانند به خوبی خواهید آموخت ، این روند با انتخاب و یا رسم عکس مناسب و ویرایش آن در فتوشاپ آغاز می گردد . سپس بوسیله نرم افزار مایا مدل سازی و انیمیشن سازی های مورد نیاز صورت گرفته ، پس از آن بوسیله نرم افزار های MatchMover و Autodesk Composite به نهایی سازی انیمیشن می پردازیم و در نهایت رندری بی نقصی از کار را تهیه می کنیم .

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 7 حلقه DVD و به مدت زمان 27 ساعت و 30 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .



سر فصل کورس های آموزشی این عناوین:

بخش اول : مفهوم طراحی -Concept-Design-& Story boarding
بخش دوم : مدل سازی-Modeling
بخش سوم : کاربرد های مهندسی-Rigging
بخش چهارم : تطابق و حرکت-Match-Moving
بخش پنجم : انیمیشن-Animation
بخش ششم : رندرینق- Rendering
بخش هفتم : ترکیب-Compositing



سرفصل کامل کورس های آموزشی :

بخش اول : Digital-tutors-Infiltrator-Production-Pipeline-Volume-1-Concept-Design-&-Storyboarding

آموزش برخی از مقدمات
آموزش چگونگی ایده گرفتن از رتیل های موجود در طبیعت
آموزش افزایش جزئیات مورد نظر به طرح ساده رتیل انتخابی در مرحله پیش
آموزش شروع به نقاشی رتیل مورد نظر در نرم افزار ادوبی فتوشاپ
آموزش ساخت جزئیات پای چپ رتیل
آموزش ساخت جزئیات سر و دست های رتیل
آموزش ساخت گردن و بخش میانی بدن جانور در Photoshop
آموزش طراحی پاهای جلویی رتیل رباتیک در Adobe Photoshop
آموزش طراحی پاهای عقبی رتیل رباتیک
آموزش اطلاح شکل بازوهای رتیل در ادوبی فتوشاپ
آموزش طراحی جزئیات پاهای چپ رتیل
آموزش طراحی جزئیات نهایی رتیل
آموزش رنگ آمیزی سریع رتیل در فتوشاپ
آموزش رنگ آمیزی با مقادیر مختلف یک رنگ
آموزش رنگ آمیزی بازوی رتیل در فتوشاپ
آموزش رنگ آمیزی پاهای چپ رتیل در نرم افزار فتوشاپ
آموزش افزودن سایه روشن های مورد نیاز
آموزش نهایی سازی سایه روشن ها و پرداخت جزئیات
آموزش ساخت استوری برد ( Story Board ) بخش اول
آموزش ساخت استوری برد ( Story Board ) بخش دوم
آموزش ساخت استوری برد ( Story Board ) بخش سوم

بخش دوم : Digital-Tutors-Infiltrator-Production-Pipeline-Volume-2-Modeling

آموزش ساخت قطعات مختلف روباتیک رتیل شامل 13 درس
آموزش طراحی شکل کلی رتیل روباتیک
آموزش مدل سازی بالاتنه رتیل در مایا
آموزش مدل سازی سر جانور در نرم افزار Maya
آموزش نهایی سازی پوسته سر جانور در Autodesk Maya
آموزش ساخت ( مدل سازی ) چشم رتیل
آموزش مدل سازی گردن و سر
آموزش افزودن قسمت های مکانیکی به سر رتیل
آموزش افزودن قسمت های مکانیکی به بدن رتیل
آموزش ساخت پوسته قسمت انتهایی بدن رتیل در نرم افزار مایا
آموزش مدل سازی پوسته جلویی رتیل
آموزش ساخت Leg Framework
آموزش ساخت حفاظ پای رتیل در مایا
آموزش افزودن قسمت های مکانیکی به پای جانور در نرم افزار Maya
آموزش پرداخت برخی از جزئیات قسمت های مختلف بدن رتیل در نرم افزار Maya

بخش سوم : Digital-Tutors--Infiltrator-Production-Pipeline-Volume-3-Rigging

آموزش برخی از مقدمات
آموزش فراهم نمودن مقدمات مورد نیاز Rigging رتیل روباتیک در نرم افزار Maya
آموزش ساخت مهره ( Bone ) میانی پای رتیل روباتیک
آموزش ساخت مابقی زنجیره Joint ها ( متصل کنندگان ) برای پای رتیل روباتیک
آموزش ساخت متصل کننده های ( Joint ) بازوی رتیل روباتیک
آموزش افزودن IK Handler ها و استفاده از امکانات تنظیم ساختار سلسله مراتبی اعضای بدن رتیل روباتیک
آموزش پرداختن به جزئیات Rigging پای رتیل شامل 2 درس
آموزش کارکردن بر روی Rigging بدن رتیل روباتیک
آموزش ساخت کنترل کننده های زانوی رتیل روباتیک در این نرم افزار
آموزش تنظیم کنترل کننده های بازو و آرنج رتیل روباتیک
آموزش ساخت کنترل کننده های پنجه رتیل روباتیک در نرم افزار مایا
آموزش متصل نمودن پویای دست به بازو ( Parenting hand to the arm )
آموزش مدیریت حرکات مرکز ثقل رتیل در مایا
آموزش طراحی Rigging مناسب ویژه قطعات مکانیکی موجود بر روی پای رتیل
آموزش نهایی سازی Rigging درس پیشین
آموزش طراحی کنترل کننده های قسمت های روباتیک بدن مدل در نرم افزار Maya
آموزش Rigging سر رتیل روباتیک در نرم افزار Maya
آموزش ایجاد Rigging مناسب ، ویژه چشم رتیل
آموزش نهایی سازی Rig چشم رتیل
آموزش طراحی کنترل کننده های گردن رتیل
آموزش استفاده از Rig Head Flexor
آموزش طراحی اسکلت بندی ( Rigging ) پیستون های موجود بر روی پشت رتیل
آموزش طراحی Rigging حفاظ پشت جانور
آموزش نهایی سازی Rig حفاظ
آموزش خودکار سازی حرکات حفاظ جلویی رتیل روباتیک
آموزش سازمان دهی به Rigging های مختلف طراحی شده در صحنه نرم افزار مایا
آموزش کارکردن با مجموعه کاراکترها
آموزش نهایی سازی برخی از جزئیات Rigging

بخش چهارم : Digital-Tutors-Infiltrator-Production-Pipeline-Volume-4-Match-Moving

آموزش برخی از مقدمات



بررسی عکس و آموزش چگونگی انجام پیش پردازش لازم در مورد Footage ( فیلم )
آموزش وارد کردن عکس ها به نرم افزار MatchMover
آموزش وارد کردن داده های دوربین
آموزش ساخت اولین مسیر دستی در این نرم افزار بر روی عکس مورد نظر
آموزش افزودن مسیرهای دستی بیشتر بر روی دیوار در نرم افزار MatchMover
آموزش نهایی سازی Track هایی ( مسیرها ) که تا کنون آن ها را تولید نموده ایم
آموزش دنبال کردن ( Tracking ) دستی عمیق
Solving the camera and checking the quality of the solve
آموزش ترمیم مسیر دو بعدی به منظور حذف مشکلات نواحی Solve
آموزش استفاده از امکان Tracking خودکار موجود در نرم افزار MatchMover
آموزش ایجاد چندین مسیر دستی به منظور ایجاد سوراخ موجود در دیوار
آموزش ایجاد چندین مسیر دستی به منظور بعد دادن به سوراخ موجود در دیوار
آموزش ایجاد Coordinate System به منظور بعد دادن به دیوار
آموزش استفاده از امکان Maya Composite به منظور ایجاد انیمیشن مورد نظر
آموزش ساخت Geometry مورد نظر در Maya
آموزش ایجاد پیش نمایش Geometry ها از طریق بافت ها
آموزش نهایی سازی مدل سازی شی مورد نظر

بخش پنجم : Digital-Tutors-Infiltrator-Production-Pipeline-Volume-5--Animation

آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش آماده سازی نتایج مراحل قبلی به منظور متحرک سازی
آشنایی با مزایای ارجاع دادن فایل ها
آموزش ساخت اولین صحنه از حرکت موجود مورد نظر
آموزش شکل دهی بیشتر به حرکات موجود مورد نظر
آموزش انجام Blocking Pass
آموزش انجام Blocking Pass ثانویه
آموزش ساده سازی انیمیشن
آموزش مخفی سازی پای جانور بوسیله برخی تکنیک ها
آموزش بهبود شکل بالاتنه جانور
آموزش ساخت انیمیشن بال زدن رتیل رباتیک شامل 3 درس
آموزش کارکردن بر روی حرکات پای رتیل رباتیک
آموزش تنظیم پای چپ جلویی
آموزش تنظیم پای راست جلویی

بخش ششم : Digital-Tutors-Maya-2011-Infiltrator-Production-Pipeline-Volume-6-Rendering

آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با مشکلات رایج در رندر یک صحنه
آموزش بهینه سازی شکل رتیل رباتیک در 3 درس
آموزش اعمال ماده پایه بر روی رتیل رباتیک
آموزش افزودن رنگ های مورد نیاز به رتیل رباتیک
Incorporating ambient occlusion into Architectural materials
آموزش بهینه سازی Mesh
آموزش بهبود پایداری رندر برای رندر صحنه های پیچیده
آموزش مدیریت خصایص رنگ در نرم افزار Maya
آموزش ایجاد نور و سایه در مایا
آموزش تنظیم Render Pass های مورد نیاز
Viewing rendered frame buffers in Maya
Making final quality adjustments to Infiltrator scene
Creating a custom material ID pass in Maya

بخش هفتم : Infiltrator-Production-Pipeline-Volume-7-Compositing

آموزش برخی از مقدمات
آموزش وارد کردن عکس ها به نرم افزار Autodesk Composite
آموزش مشاهده Gamma مورد نیاز
آموزش افزودن سایه ها و ambient occlusion بوسیله CC_basics
Compositing our colors layers and gamma shifting
آموزش روشن سازی پیش زمینه و تاریک نمودن پس زمینه
آموزش کارکردن بر روی Blur Node در نرم افزار Composite
آموزش استفاده از Depth of Field Blur
آموزش رفع مشکلات مربوط به لبه ها
آموزش استفاده از Motion Blur
Using Streams to effect multiple layers with a single tool
Fixing the background blur tool and input images for clean edges
آموزش Compositing حفره موجود در دیوار
Using a Color Curves for spill suppression of the green hue
Fixing small areas of our wall by modifying our key
آموزش اصلاح رنگ قسمت های مختللف بدن رتیل رباتیک
آموزش واقعی جلوه دادن هر چه بیشتر رتیل رباتیک
Preview rendering and using Intermediate Results for speed
Fixing a wall issue with an animated garbage matte
آموزش هماهنگ نمودن رنگ پیش زمینه با رنگ دیوار
آموزش افزودن chromatic aberration
Creating a lens flare using the Lens Blur tool and animation
آموزش افزودن افکت های مورد نظر
آموزش نمایش احساسات بوسیله اصلاح رنگ ها
Pinching our composition to begin transitioning out
آموزش استفاده از افکت تصویری Lens Blur
آموزش کاربرد Flare به منظور افزایش نور
آموزش اعمال افکت های نوری جذاب
آموزش رندر صحنه نهایی

این مجموعه 7 حلقه دی وی دی می باشد

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

فروشنده: فروشگاه سی دی

قیمت: 9,500 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید آموزش انیمیشن سازی سه بعدی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش انیمیشن سازی سه بعدی


آموزش تولید حرکات کاراکتر های بازی در نرم افزار Maya 2011

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Animating Game Characters in Maya 2011

در این مجموعه آموزش چگونگی متحرک سازی مدل های سه بعدی خاص ( شخصیت های بازی ) را به خوبی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 43 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش مهیا نمودن صحنه برای ساخت یک پروژه ایده ال
آموزش متحرک سازی بالاتنه کاراکتر
آموزش افزودن حرکات به پای راست کاراکتر
آموزش کارکردن بر روی بازوی چپ کاراکتر
آموزش نهایی سازی کار بر روی بازوی چپ
آموزش متحرک سازی بازوی راست
آموزش متحرک سازی سر کاراکتر
آموزش مهیا سازی صحنه به منظور ساخت انیمیشن حمله کاراکتر به حریف
آموزش شروع ساخت حرکات مبارزه کاراکتر بازی
آموزش ساخت ضربات نوع اول ، دوم و سوم
آموزش قرار دادن شکل بدن کاراکتر بازی در حالت حمله
آموزش ساخت ضربات چرخشی
آموزش اصلاح شکل قرارگیری پاها در هنگام مبارزه
آموزش ویرایش f-curves
آموزش انجام برخی اصلاحات نهایی

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 43 دقیقه !
محصول موسسه آموزش Digital Tutors

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 5,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش تولید حرکات کاراکتر های بازی در نرم افزار Maya 2011، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تولید حرکات کاراکتر های بازی در نرم افزار Maya 2011


آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Introduction to Rigging in Maya
همان طور که می دانید کنترل حرکات شخصیت ها در اکثر نرم افزار های سه بعدی از طریق شبکه ای متصل به هم از Bone ها صورت می گیرد فرایند ساخت این Bone ها و کارکردن با آن ها به عنوان Rigging شناخته می شود . توجه داشته باشید هر قدر Rigging صحیحتر انجام شود حرکات شخصیت های سه بعدی نیز واقعی تر خواهد بود .

این مجموعه آموزش مالتی مدیا که محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است . این آموزش به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه و بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش استفاده از نامگذاری Solid Convention برای Object ها در نرم افزار مایا
آموزش والد کردن یک Object برای Object ای دیگر ( یکی از راه های Rigging در نرم افزار مایا )
آموزش ساخت و کارکردن با Joint ( امکانی که اجازه می دهد قسمت های مختلف یک شی را به یکدیگر متصل نماییم ) در مایا
آموزش تنظمیات مختلف Joint مایا
آموزش جامع ویژگی های Joint در مایا ( Joint Attribute )
آموزش استفاده از ابزار Insert Joint نرم افزار مایا
آموزش متصل کردن Joint ها به یکدیگر
آموزش چگونگی تغییر دادن ریشه Joint های اسکلت در نرم افزار Maya
آموزش حذف Joint ها به شیوه غیر مخرب
آموزش خارج کردن بخش های از اتصال به بخش های دیگر شی بوسیله امکانات Disconnect Joint در نرم افزار Maya
آموزش کپی برداری آینه ای از Joint ها در مایا ( به عنوان مثال با این روش می توان به سرعت Rigging ساخته شده برای یک دست را به دست دیگر کاراکتر تعمیم داد )
آموزش روش های تغییر دادن جهت Joint ها در نرم افزار Maya
آموزش کامل استفاده از Maya IK Solver
آموزش کارکردن با امکان Rotate Plane Solver نرم افزار Maya
آموزش کاربرد امکان Single Chain IK Solver مایا
آموزش استفاده از امکان Spring IK Solver نرم افزار Maya
آموزش استفاده از IK/FK Blending در مایا
آموزش Rigging یک زنجیره از Joint ها بوسیله امکان IK Joint Chain نرم افزار مایا
آموزش دستکاری کردن زنجیره Spline IK Joint Chain در نرم افزار Maya
آموزش ساخت و تنظیم کنترل کننده های Object در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت استفاده از گروه ها در نرم افزار Maya
آموزش کنترل نمودن ویژگی های مربوط به قرارگیری اشیا در نرم افزار Maya بوسیله Point Constraint Tool
آموزش دستکاری چرخش یک Object در نرم افزار مایا بوسیله امکان Orient Constraint Tool در مایا
آموزش استفاده از ابزار های محدود کننده حرکات بر حسب حرکات والد در نرم افزار مایا ( Maya Parent Constraint Tool )
آموزش استفاده از امکان Maya Pole Vector Constraint به منظور شبیه سازی حرکات زانو و آرنج Object ها
آموزش کنترل نمودن چرخش یک Object با حرکت یک شی دیگر ( به عنوان مثال طراحی حرکات چشم در دنبال کردن یک جسم )
Creating Custom Attributes and Using Maya`s Hypergraph and Connection Editor to Link Attributes
آموزش تنظیم و تغییر دادن ویژگی های اصلی رابطه ها در مایا
آموزش استفاده از امکان Lattice Deformer نرم افزار مایا
آموزش مقید سازی Joint ها به یک Object خاص در نرم افزار مایا
آشنایی با تبدیل دو تایی ( Double Transformation ) و روش های جلوگیر ی از آن
آموزش استفاده از وزن دهی به برخی از نقاط به وسیله Paint Weight Tool نرم افزار Maya
آموزش استفاده از ابزارهای Mirroring نرم افزار مایا به منظور کپی برداری آینه ای از Vertex ها در مایا
آشنایی با اهمیت Influence Objects
آموزش استفاده از Rigid Binding در مایا در عوض استفاده از Smooth Binding
Smoothing Rigid Bind deformations using Flexors
آموزش ویرایش و کپی گرفتن از Flexor در نرم افزار Maya
آموزش ویرایش Rigid Bound Mesh در نرم افزار Maya
آموزش کارکردن با Maya’s Bind Pose Mode
آموزش استفاده از امکانات قدرتمند مایا Blend Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت Order Deformation در نرم افزار Maya
آموزش افزودن Blend Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش تغییر شکل دادن یک Object بوسیله Blend Shape
آموزش محدود کردن حوزه اثر Blend Mode بر روی یک نقطه خاص
آموزش ساخت یک کنترلر برای گروهی از نقاط در مایا
آموزش کامل استفاده از Maya Jiggle Deformer
آموزش استفاده از Proximity Mesh بر روی یک Object مقید شده
آموزش استفاده از Jiggle Deformer بر روی یک کاراکتر
آموزش استفاده از Wrap Deformer برای ساخت تاثیر گذاری نقاط یک Object بر روی دیگر نقاط

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
آموزش بر اساس انجام یک پروژه

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 8,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya



آموزش ساخت اسلحه سه بعدی در نرم افزار های 3Ds Max و Mudbox

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Creating Game Weapons with 3ds Max and Mudbox

یکی از مدل هایی که باید برای بازی های ماجراجویانه سه بعدی طراحی نمود مدل اسلحه می باشد در این کورس آموزشی ساخت یک اسلحه زیبا را در نرم افزار های 3Ds Max و Mudbox خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 2 ساعت و 7 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدل سازی اسلحه در نرم افزار های تری دی مکس و Mudbox آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ساخت شکل اولیه اسلحه
آموزش ساخت UV های مورد نیاز برای شکل اولیه اسلحه
آموزش افزودن دو تیغه به شکل اولیه اسلحه
آموزش ساخت خنجر های کوچک موجود روی اسلحه
آموزش مدل سازی دسته اسلحه
انتقال مدل ساخته شده به نرم افزار Mudbox
آموزش حجاری سپر موجود بر روی اسلحه
آموزش نهایی سازی جزئیات سپر
آموزش رنگ آمیزی سپر
آموزش طراحی جزئیات تیغه های اسلحه و رنگ آمیزی آن ها
آموزش طراحی جزئیات دسته اسلحه
آموزش افزودن Specular Map
آموزش خروجی گرفتن از مدل ساخته شده در Mudbox
آموزش سر هم کردن قسمت های مختلف اسلحه در 3Ds Max

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 7 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت اسلحه سه بعدی در نرم افزار های 3Ds Max و Mudbox، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت اسلحه سه بعدی در نرم افزار های 3Ds Max و Mudbox




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد